2011. augusztus 22., hétfő

ADIDAS hátizsák + NIKE tengerészzsák együtt 1 Ft ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Két márkás hátizsák csak 1 Ft-ért!
Az ADIDAS hátizsák több rekeszes, két oldal zsebéből az egyik CD tartó fóliákkal van megoldva, fotóztam.
Vállpántján mobiltelefon tartó, belül 3 osztott rekesz, elején két-utas zippzáros rekesz, plusz egy kisebb rekesz.
Világmárkához illő, kitűnő elrendezés! Akár iskolatáskának is kiváló!
A NIKE tengerészzsák egy légterű, nagyobb holmik is beleférnek. Egy zippzáros oldalzsebe van. A tetején két különböző helyen lehet összehúzni.
Mindkét hátizsák párnázott vállszíjjal rendelkezik.
A táskák használtak, de jó állapotúak. Mielőtt lefotóztam volna és eladásra kínáltam volna, mindkettőt alaposan kimostam, így teljesen tiszta állapotban tudom átadni leendő tulajdonosának.
Nagyon sok táskánk és hátizsákunk van, így próbálok most helyet csinálni a szekrényben, ezért válok meg tőlük.
Ne késlekedj, licitálj MOST!
Figyelem! 1 Ft-ról indítom az aukciót!
Nincs minimálár!
Jó licitálást!
(Licitzárást követően 1 héten belül rendezni kell a tranzakciót, különben negatív értékelés mellett újra meghirdetem! Simán nem postázok csak ajánlva! )
Ha tetszik, nézd meg a többi termékeimet is, mert nagyon sok szép 1 Ft-os aukciót indítottam!
Itt megtekintheted:
http: //www. vatera. hu/listings/index. php? us=radames45


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-26 19:39
. ADIDAS hátizsák + NIKE tengerészzsák együtt 1 Ft ! - Jelenlegi ára: 1 Ft