2012. február 25., szombat

Autórádió előlap sencor SCD 8324DR LCD kijelző - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó a képeken látható előlap. A fotók a termékről készültek.
Teljesen karc mentes, patika kijelző!
A feliratok egyáltalán nem kopottak.
Rádiója meghalt, akinek előlap gondja van, ez most nagy segítség lehet!
Működik, kipróbáltam másik jó Sencor 8324DR rádióval. 100%-os!
Más előlapokat sajnos nem tudok beszerezni, ne is érdeklődjetek.
Sencor SCD 8324DR típushoz való. Hogy máshoz jó -e, kérlek nézd meg a neten.
Mekkora a kijelzője, és milyen kivezetése van, mert máshoz akarom...   Szintén a fenti kategória!
Kipróbálás személyes átvételkor természetesen lehetséges.
Postai úton nem vállalok rá garit, mert ha esetleg rossz rádióra teszik, és szétlövik, az nem az én hibám!
Én lepróbáltam, biztosan 100% jó a leírt típusú rádióhoz!
Tartó tok nincs hozzá, de bélelt borítékban, jól becsomagolva küldöm, ha postai úton kell.
KÉREM TEKINTSE MEG A TÖBBI TERMÉKEMET IS -KLIKK.
Kérném a szállítási címet a megrendeléskor pontosan kitölteni,
mert utólagos címmódosításért felelősséget nem vállalok!
Postai úton a küldemények biztosítva vannak, így elvesztés esetén
térítem az összes költségét, vagy ha van nekem, még 1X kipostázom!
(DE! nagy értéknél 13 ezer felett érték biztosítottként él csak ez az ajánlat! )
Személyes átvételkor a helyszínen kell fizetni, nem pedig utalni.
Utánvéttel nem küldök csomagot, csere vagy beszámítás nem lehetséges.
Telefonos kapcsolatfelvétel munkanapokon 10 és 18 óra között lehetséges.
Áruátvétel személyesen csak a megadott címen. Kivinni/találkozni nem tudom sehova.


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-14 00:33
. Autórádió előlap sencor SCD 8324DR LCD kijelző - Jelenlegi ára: 3 500 Ft